nelze 'odevzdat' soubor?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Duben 9 14:15:59 CEST 2002

Me to udela v pripade ze se o to pokusim jako ne-vlastnik souboru (pokud
soubor je vlastnen beznym uzivatelem a ja se o to pokusim jako root,
napriklad.) Pokud to udelam jako vlastnik souboru, je to ok.
Pouzivam SuSE 7.3 a bezpecnostni pravidla "harden_suse" ci jak se to
jmenuje :-)

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com