nelze 'odevzdat' soubor?

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Úterý Duben 9 14:28:40 CEST 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> Me to udela v pripade ze se o to pokusim jako ne-vlastnik souboru (pokud
> soubor je vlastnen beznym uzivatelem a ja se o to pokusim jako root,
> napriklad.) Pokud to udelam jako vlastnik souboru, je to ok.
> Pouzivam SuSE 7.3 a bezpecnostni pravidla "harden_suse" ci jak se to
> jmenuje :-)

Chapu dobre ze root nemuze zmenit vlastnika ciziho souboru a vlastnik
ano?
8-o
Takze zatim se nam tu vylouply tyto pripady:
RH 6,7 nejde
SuSE 7.3 jde
[nespecifikovany] nejde to
HP UX jde to

Jakto???

PS ja zastavam nazor ze by to MELO jit... s mym souborem si muzu delat
co chci a i ho prevlastnit a nekomu odevzdat. Co system, kdy soubor
zpracovava vice uzivatelu postupne a kazdy ho 'posle dal', aby zajistil
kontinualitu a zabranil 'preskakovani' poradi?

--

                                    Jan Klügl