tlaciaren na linuxe pre Win9x clientov

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Duben 9 14:51:19 CEST 2002

Odpoviem si sam. Chyba bola v printers.def.
Stacilo do HPPTA.INF dopisat prazdny oddiel [Strings]
a potom spustit:
make_printerdef HPPTA.INF "HP LaserJet 1100" >> printers.def
A vsetko bolo OK. Jeho terajsi obsah je:
HP LaserJet 1100:.DRV:HPPTA.DRV:HPPTA.HLP::EMF:HPPTA.DRV,HPPTAC.DLL,
HPPTA4.DLL,HPPTA6.DLL,HPPTA6.W95,HPPTA2.DLL,HPPTA1.DLL,HPPTA.HLP,HPPTA8.DLL

Trosku som aj menil smb.conf podla druheho navodu, takze
ak by mal niekto zaujem poskytnem.

Igor