Pocitani prenesenych dat v lokalni siti s maskaradou

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Úterý Duben 9 14:53:37 CEST 2002

Ten suid měl být samozřejmě squid. A jak to souvisí? Pokud použiju NAT, tak
nevím kde měřit přenesená data podle jednotlivých uživatelů. Pokud to vemu
na straně lokální sítě, tak se mi do toho započítají i data z cache a pokud
to vemu na straně veřejné síťovky, tak nemám jak rozlišit co bylo koho.

Petr