Pocitani prenesenych dat v lokalni siti s maskaradou

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Úterý Duben 9 15:02:46 CEST 2002

>Ten suid měl být samozřejmě squid. A jak to souvisí? Pokud použiju
>NAT, tak nevím kde měřit přenesená data podle
>jednotlivých uživatelů. Pokud to vemu na straně lokální sítě,
>tak se mi do toho započítají i data z cache a pokud to vemu
>na straně veřejné síťovky, tak nemám jak rozlišit co bylo koho.

no tak v iptables vytvorte prazdne pravidlo, ktere "vyradi" pakety z
cache (tj. budou se pocitat v samostatnem prazdnem pravidle) a pak
muzete na tom intf. do vnitrni site vesele pocitat...