postfix, prijmanie pre domenu + relaying zaroven

Petr Cahyna caha na i.cz
Úterý Duben 9 16:48:05 CEST 2002

David Wenzel wrote:

> pre existujuce konta na tom stroji a pre neexistujuce >robil relaying na
> dalsi stroj (povedzme mail2.foo.sk - ten uz pozna ostatne mailbox) ?

> na toto je v postfixu parametr "luser_relay". Pro Vas bude asi idealni
> toto:
>
> /etc/postfix/main.cf:
>
> #The luser_relay parameter specifies an optional destination address
> #for unknown recipients.  By default, mail for unknown local recipients
> #is bounced.
>
> /etc/postfix/main.cf:
>
> David Wenzel

jo, to je presne to co me zajima. Takhle to mam udelane a odzkousene na
jedne masine s dost velkym traffic-em (kde si nemuzu pochopitelne
dovolit experimenty), ale na sendmailu :-(. Zatim pouze "splachoval",
ale ted uz od nej potrebuju vic. Jinak jsem cely postfixovy. Jede to
nekdo takto pod vetsi zatezi (cca 30000 received mailu denne)? Tento
parametr je IMHO prednostne urcen k tomu, kdyz nekdo nechce vymyslet
vsechny mozne aliasy a zaroven prichazet o postu vsechnomozne na domena.cz
(coz muze byt [ 0 - ParKouskuDenne ] ). Ale nemam odzkouseno relayovani
treba 98% trafficu tohoto serveru. Dost by mi pomohlo (v rozhodovani :-)
), pokud uz nekdo toto v postfixu vyzkousel.

						diky caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10