postfix, prijmanie pre domenu + relaying zaroven

Julius Loman lomo na lomo.sk
Čtvrtek Duben 11 18:03:01 CEST 2002

On Tue, Apr 09, 2002 at 01:53:04PM +0200, David Wenzel <David.Wenzel na isr.cz> wrote:

> pre existujuce konta na tom stroji a pre neexistujuce >robil relaying na
> dalsi stroj (povedzme mail2.foo.sk - ten uz pozna ostatne mailbox) ?
>
> na toto je v postfixu parametr "luser_relay". Pro Vas bude asi idealni
> toto:
>
> /etc/postfix/main.cf:
>
> #The luser_relay parameter specifies an optional destination address
> #for unknown recipients.  By default, mail for unknown local recipients
> #is bounced.
>
> /etc/postfix/main.cf:

ano, je to TAKMER TO co potrebujem, ale toto mi robi resending.
mam tam takuto vec:

luser_relay = $mailbox na mail2.foo.sk

robi to ale resending v principe, lebo mail urceny pre user na foo.sk dojde
sice na user na mail2.foo.sk (tam user ma mailbox), ale zaroven sa prepise
jeho adresa na user na mail2.foo.sk (takze mail2.foo.sk musi mat nastavene
aj prijmanie pre mail2.foo.sk nie len pre foo.sk a to je presne to co
nechcem. Potrebujem aby tam zostala adresa user na foo.sk).

A na nic zmysluplnejsie som neprisiel. Mozno by zabral nejaky rewrite,
ale na prvy pohlad som v manuale k postfixu nic take vhodne nenasiel :(.