SRPMS kde3/cs

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Duben 9 20:15:25 CEST 2002

> Je to dalsi spatny den, bohuzel ;)
Docela nechapu, proc ty soubory nejsou na _primarnich_ mirorech :-( Nicmene
jsem si to src.rpm pujcil z contribu cookeru.

> Ja jsem psal ze to lezi v 3.0/Mandrake/8.2/SRPMS adresari!
> ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.0/Mandrake/8.2/SRPMS

No jo, ja na kde.org nekoukal, da se tam mizerne dostat, tak jsem pouzil
nejrychlejsi primarni mirror a tam to opravdu neni. Nicmene jsem opravil
chybu ve spec filu (jednoduche, bylo tam nekolik chybne zakomentovanych
radku) Opravene src.rpm i noarch.rpm pro cestinu jsem dal na redbox do
adresare ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake-bluehawk-local/(S)RPMS