pptp client setup

Michal David michal.david na spika.cz
Úterý Duben 9 20:44:55 CEST 2002

Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s tím jak nastavit na Mandrake 8.2 pptp klienta aby se
připojoval k pptp serveru. Problémy mám s MSCHAP autentifikací. (pokud se
nepletu) Nejsem v této problematice nijak "kovaný", takže omluvte prosím mou
neznalost. V zásadě jde o to, že k mému pptp serveru (RH7.0) se bezproblému
připojím z Windows 2000. Ty si vytvoří něco jako virtuální interface, který
dostane přidělenou IP adresu z "address poolu", který mu přidělí volaný pptp
server. Tato konexe se postaví nad nějakým, už vytvořeným síťovým připojením.
Lze něco takového udělat například jako "option" u kppp nebo tak nějak podobně
jako to dělaji Windows? Uvítám, pokud mě někdo opraví, doplní nebo nasměruje na
správné místo s dokumentací. Podotýkám, že toto
http://pptpclient.sourceforge.net/ URL mám už prostudované,ale není mi jasné jak
klientovi říkám, že má použít MSCHAPv2. Děkuji za jakýkoliv tip.
Michal David