ako spravit ISO z cd

Robert Peknic petnik na code.cz
Středa Duben 10 00:56:22 CEST 2002

mam mandrake a mam podobny problem odufam ze mi nekdo poradite
kdyz pouziju
dd if=/dev/cdrom of=neco.iso
nebo
dd if=/dev/scd0 of=neco.iso
cdrom je rozebehne napise soubor o velikosti asi 1,6M na disk a dost stale
sviti ale nic to nedela
pokud pouziju mkisofs tak je vsecko v poradku z adresare se vytvori iso a jde
vypalit pomoci cdrecord
nicmene presnou kopii cd  vytvorit nejde

dal mam problem i v Xcdroast vypalovani funguje ale kdyz dam do moji scsi
vypalovacky cd Xcdroast mi napise ze je vlozeno prazdne CD pritom cd normalne
prectu a pomoci cdrecord na nej i palim takze vypalovacka funguje dobre.
Stejnej problem jako v Xcdroast je i jinde koncd a jinych programech.
moyna ze to nejak souvisi s tim co je uvedeno nahore.

nevite nahodou nekdo cim to ? chybi mi neco doinstalovat ?

Diky