Update verze Mandrake (+kde3)

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Duben 10 10:19:50 CEST 2002

V souvislosti s kde 3 mam jeste jeden dotaz:

(s Mandrake zacinam vazneji az ted)

Lze temito novymi baliky nahradit rovnou (nejak) baliky
na zdrojovych CD, aby se pri instalaci na novou masinu instaloval
rovnou kde 3 ? Jedna se mi nejdriv o sitovou instalaci, tj. vse
je v jednom adresari (to uz mi chodi), posleze (mozna) i o generovani
iso images. Pro RedHat to mam (myslim) bezproblemove zvladnute.
Mandrake vypada relativne velmi podobne. Nema na to jiz hotova
udelatka ? Pro RH jsem si vsechno psal sam (vyjma genhdlist :).
Idealne i nejaky "editor" a kontrolor na comps.

ivo