Update verze Mandrake (+kde3)

Středa Duben 10 13:36:06 CEST 2002

Dňa 10. apr 2002 o 10:19, Ivo Panacek napísal(a):

> V souvislosti s kde 3 mam jeste jeden dotaz:
> Lze temito novymi baliky nahradit rovnou (nejak) baliky
> na zdrojovych CD, aby se pri instalaci na novou masinu instaloval
> rovnou kde 3 ? Jedna se mi nejdriv o sitovou instalaci, tj. vse
> je v jednom adresari (to uz mi chodi), posleze (mozna) i o generovani
> iso images. Pro RedHat to mam (myslim) bezproblemove zvladnute.
> Mandrake vypada relativne velmi podobne. Nema na to jiz hotova
> udelatka ? Pro RH jsem si vsechno psal sam (vyjma genhdlist :).
> Idealne i nejaky "editor" a kontrolor na comps.

v mandrake je na to script gendistrib. da sa najst v adresari misc,
domovskeho adresara danej verzie a architektury.
tento script zisti pripadne konflikty medzi zavislostami a podobne a
vygeneruje hdlist subory..

z vlastnej skusenosti odporucam generovat distribuciu na rovnakej
distribucii..
--
Linux 2.4.19-pre5-jam2
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586