pretoceny uptime :)

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Středa Duben 10 10:36:33 CEST 2002

Aby se vam dnes lepe precovalo ci studovalo, davam k dobremu nasledujici
kratkou historku:

----
Nedavno jsem si vsiml, ze jeden z nasich pocitacu, ma uptime 495 dnu.

Tak jsem se zacal tesit, jak male dite, ze se pokocham pohledem na
uptime >500 dnu, ale misto toho me po prihlaseni cekalo prekvapeni v podobe
uptime 3 dny.
To me nastvalo --- pocitac je na UPS a zadne problemy nehlasil, tak jak se to
ksakru mohlo stat --- a tak (nez najdu nekoho komu bych vynadal :) jsem zacal
hledat kvuli cemu to rebootovalo.
Jenze jsem nic nenasel...

V tuto chvili ve mne zacalo hlodat podezreni, ktere se potvrdilo pri
pohledu do zdrojaku jadra --- zadny vypadek se nekonal, jenom se povedlo
pretocit 32bit counter, ze ktereho se pocita uptime :).
----

--mm                                                            Michael Mráka