Update verze Mandrake (+kde3)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 10 17:18:25 CEST 2002

On 10 Apr 2002, Ivo Panacek wrote:

> V souvislosti s kde 3 mam jeste jeden dotaz:
>
> (s Mandrake zacinam vazneji az ted)
>
> Lze temito novymi baliky nahradit rovnou (nejak) baliky
> na zdrojovych CD, aby se pri instalaci na novou masinu instaloval
> rovnou kde 3 ? Jedna se mi nejdriv o sitovou instalaci, tj. vse
> je v jednom adresari (to uz mi chodi), posleze (mozna) i o generovani
> iso images. Pro RedHat to mam (myslim) bezproblemove zvladnute.
> Mandrake vypada relativne velmi podobne. Nema na to jiz hotova
> udelatka ? Pro RH jsem si vsechno psal sam (vyjma genhdlist :).
> Idealne i nejaky "editor" a kontrolor na comps.

Na kazdym prvnim CD pripadne primo na FTP je adresare misc, ve kterem se
nachazeji prislusne skripty na generovani ISO obrazu. Je to easy, delal
jsem to nekolikrat.
Akorat bude nutne do compss nejak vpravit informaci o tech novych
souborech, ja jsem delal pouze aktualizace stavajicich balicku, cili jsem
tento soubor nepotreboval upravovat.

R.V.