nelze 'odevzdat' soubor?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Duben 10 10:57:00 CEST 2002

> Od: Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz [mailto:Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz]
> Předmět: Re: nelze 'odevzdat' soubor?
>
> Pokud to ještě někoho zajímá, tak na Solarisu to taky nejde a
> man chown praví mj. toto:
> Takže se to dá vypnout, ale defaultně je zapnutá
> "ochrana" uživatele  před sebou samým.

> Hanka

Tak to jste mne uklidnila, uz jsem se lekl,
ze mne v pripade potreby ceka kompilace jadra
jako u linuxu ... ;-)

Podotykam, ze u mne v praci nepouzivame quoty,
takze argumenty "quotaru" jsou bezpredmetne.
A ja si chci delat se svym souborem co chci.
Treba kdyz pod svym uctem pripravim nejakou konfiguraci
pro aplikaci a pak ji jen predam adminovi aplikace ...
Proc bych si kvuli tomu mel poustet su ?

PS: co kdyby linux povolil chown uzivatelum v pripade
nepouziti quot ? nebylo by to idealni reseni ?
Nebo takovy pekny prepinac jako v solarisu
by taky nebyl k zahozeni ...

radek.karaffa na ct.cz