nelze 'odevzdat' soubor?

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Středa Duben 10 11:40:30 CEST 2002

radek.karaffa na ct.cz wrote:

> Podotykam, ze u mne v praci nepouzivame quoty,
> takze argumenty "quotaru" jsou bezpredmetne.
> A ja si chci delat se svym souborem co chci.
> Treba kdyz pod svym uctem pripravim nejakou konfiguraci
$touch test.conf

> pro aplikaci a pak ji jen predam adminovi aplikace ...
$cp test.conf  /nekam/kam/patri/

> Proc bych si kvuli tomu mel poustet su ?
a na co vlastně su ???
pokud by mi prošlo "$chown nekdo test.conf" tak asi budu mít trošku problém
tento soubor někam nakopírovat není totiž už můj :O((
Namítnete že stačí být v jeho skupině že, ale potom když admin bude se mnou
ve stejné skupině může s ním pracovat rovnou ne ???
nějak netuším proč vlastně chcete měnit vlastníka

Stefan