Pomaly SquirrelMail - php imap klient

Ondrej Tuma - konference konference na tsystemsweb.cz
Středa Duben 10 11:31:14 CEST 2002

Dobry den,

Prosim o pomoc uz nevim kde by mohla byt chyba.
Nainstaloval sem Linux web server - 350 asi celeron s tak 64 a vic RAM,
Mandrake 8.1 apache, php, ssl, perl  - podpora

Na tento stroj jsem potom nainstaloval SquirrelMail, stroj mel verejne IP a
imap i smtp server byl tedy nastaven podle jmena, na ktere se koukal DNSem a
tan mu vratil verejnou ip adresu stroje ktery je za firewallem.
Vse bezelo ok.

Po nekolika tydnech jsme usoudili ze bybo adekvatni tuto sluzbu pustit
ofocialne, zapojil sem tedy server do habu spolecne s IMAP serverem za
firewall, tedy tyto dva servery jseou v demilitarizovane zone, na habu poze
oni dva a firewall, spolecne na jedne siti. Prenastavil jsem ip serveru,
vsechy parametry, zmenil imap a smtp server v nastaveni SquirrelMailu na ip/
nejdriv jsem nechal puvodni jmeno a jenom pridal IP do souboru hosts/ pak
nastavil primo neverejnou IP serveru. Rychlost mail klienta se otresne
zpomalila a to nejen z vnejsi site ale i z vnitrni site. Protom se mi nezda
ze by ostratni veci na tomto webserveru slapaly spatne, pouzivam na nem i
phpmyadmin a ten slape klasicky rychle. ?

SMTP i imap v obou pripadech je stejny bezi na NT 4, Netscape Fast Trake
3.5, proto bychom radi talcili zatim alespon web na Linuxe

Nevite prosim kde by mohl byt problem ?

Dekuji mnohokrat.

Ondrej Tuma