nelze 'odevzdat' soubor?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Duben 10 11:31:23 CEST 2002

> Od: Michael.Mraka na GTSgroup.cz [mailto:Michael.Mraka na GTSgroup.cz]
> Předmět: Re: nelze 'odevzdat' soubor?
>
> radek.karaffa na ct.cz wrote:
> % pripravim konfiguracni soubory & spol a pak mi staci je
> % predat do vlastnictvi admina aplikace.
>
> A co kdyz budu BadBoy(tm) a schvalne vyrobim chybny
> konfigurak abych tu aplikaci zabil?
>   Michael Mráka

mate pravdu, konfiguracni soubory byl ilozorni priklad ...
a ne zrovna stastny .. to bych dopadl spatne ...
Jinak: BadBoy(tm) u nas nema "user account", cele je to za FW,
a kdyby to nejaky udelal, dopadl by stejne jako ta aplikace ;-)

Tim doufam, ze muzeme uzavrit tuto diskusi ...

radek.karaffa na ct.cz