Mandrake a Epson LQ-100

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Duben 10 11:45:50 CEST 2002

        Dobry den,
pouzivam Mandrake (od verze 8.0) a mam doma tiskarnu LQ-100. Problem je v
tisku. Nastavil jsem CUPS na 24 jehlovku, format A4 a tiskarna tiskne... ale
jen do poloviny sirky stranky a jeste i to zmrsene. V rh (mel jsem do verze
6.2) to bylo bezproblemove.
    Muzete mne nekdo alespon nakopnout spravnym smerem, nebo stejnou
zkusenosti a jejim resenim.
        Diky moc
            MaReK (T = preferuji tykani vuci me osobe)
btw: Neradte mi koupi nove tiskarny, protoze tu doma mam, ale prijde mi jako
docela velika blbost tisknou pri praci drafty zdrojaku na inkoustovce,
nehlede k tomu, ze bych brzo asi zkrachoval...

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz