Qmail a ucty z Novelu

Patrik Hrachovina phrachovina na yahoo.com
Středa Duben 10 15:12:19 CEST 2002

Diky za vypis, muzete mi prosim jeste poslat uplne cely ten vypis
qmail-ldaplookupu? (Myslim cely i s tim vrskem, kde je nastaveni)
A taky mi poradte, kde pak najdu vystup debugu, protoze me se nikde
nic neobjevi (ani na konzoli, ani v logu).

Diky Patrik.

-- Puvodni zprava od Tomas Hornicek ------------------------------------------------