Qmail a ucty z Novelu

Patrik Hrachovina phrachovina na yahoo.com
Čtvrtek Duben 11 14:14:55 CEST 2002

Zdravim, tak ten qmail-ldaplooku mi uz po delsim laborovani chodi.
Ale kdyz se prihlasim na POP3, tak me to vykopne, ze nemam spravne
heslo. Heslo mam v LDAPu takto:
userPassword: {MD5}05226a75f411e240325ef676d7f34ab4

a nejede to.
Zajimace je, ze kdyz stejne heslo dam takto>
userPassword: {crypt}DUM58lImPeBMY

tak to chodi v pohode.
Znamena to snad, ze pres MD5 to nepujde, nebo co? Proc to teda je
vsude v dokumentaci doporucovano?

No ale jeste jedna vec.
Kdyz se chci prihlasit jako uzivatel, kterej neni zaveden v LDAP, tak
by me mel autorizovat podle systemovyho passwd (aspon dle
dokumentace). Ale to nefunguje. S puvodnim
/var/qmail/bin/checkpassword to slo, ale takhle ne.

Mozna bych se neco dozvedel z logu, ale i kdyz nastavim ve startovacim
skriptu toto:
DEBUGLEVEL=255
export DEBUGLEVEL

/usr/local/bin/tcpserver -R -c 200 0 pop3 \
/var/qmail/bin/qmail-popup hurikan /var/qmail/bin/auth_pop \
/var/qmail/bin/qmail-pop3d Maildir 2>&1 | /var/qmail/bin/splogger pop3d &

tak se mi nikam nic neloguje - nebo nevim kam se to loguje.
Muze mi nekdo poradit, hlavne s tim, kam ten auth_pop loguje?

Predem diky vsem - uz se s tim piplam cely tyden a skutek utek.

Patrik.

-- Puvodni zprava od Tomas Hornicek ------------------------------------------------