csLaTeX (was: Divna zavislost balicku v Deb. SID)

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Čtvrtek Duben 11 08:44:37 CEST 2002

Petr Kucera wrote:

>         Dival jsem se do toho logu, ale nic podobneho jsem tam nenasel. Bohuzel
> ten log mam doma a z domu nemam pripojeni na net a ja si jej nevzal sebou.
> Ted nevim, jestli jsem to tu uz psal, ale v tom cslatexu nejak nefunguje
> cestina. V csplainu je vse OK.

Tak na disktě vemte do práce minimální dokument (preambuli a
řádek českého textu) a log z vašeho překladu a toto pošlete sem
nebo na moji adresu. Jinak se dál nedostanem.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...