dve sietovky a "emulacia siete"

Cigas Marian hw1 na AURUS.SK
Čtvrtek Duben 11 10:07:05 CEST 2002

Potreboval by som si doma skusat nejake sietove veci v linuxe. Mam jedno PC,
mam 2 sietove karty. Je nejako mozne prinutit linux, aby komunikoval priamo
cez sietove rozhranie?

Priklad:
karta A (168.0.0.1)
karta B (192.1.1.2)
Ked dam ping 168.0.0.1, chcem, aby to islo von cez kartu B a cez krizeny
kabel na kartu A, je to mozne? Normalne linux komunikuje priamo s kartou,
cize ked pingnem lokalnu IP servera, odozva mi pride, akokolvek je siet
nastavena.
Chcel by som to potom vyuzit aj na testovanie inych sietovych veci a kedze
mam doma len jeden PC, chcel by som to riesit nejako takto.

diky
maro