Ktery emulator prostredi Windows doporucite?

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Čtvrtek Duben 11 09:16:39 CEST 2002

Dobry den,

> jsem nucen spoustet nektere aplikace Windows (W32) pod Linuxem (prosim
> nekomentovat ;))) Doporucite mi z vasi vlastnich zkusenosti vhodna
> reseni
> (Win4lin apod.)?

S Win4Lin(2.x) mam velmi dobre zkusenosti, hlavne co se rychlosti tyka.
Narazil jsem tam ale i na nejake drobne nedostatky.
1. mam 1 soubor v excelu, ktery obsahuje nejaka makra. Pokud jej upravim v
excelu pod win4lin a ulozim, pri pristim otevreni makra nefunguji. Nevim jak
moc obecny problem to je, s excelem jinak nepracuju ale predpokladam ze jde
spis o nejakou vzacnou vyjimku.
2. nejaky problem se spravou pameti - pokud aplikace potrebuje moc pameti
najednou (zrejme vice nez 64MB), tak ji nedostane. S kancelarskymi aplikacemi
na tento problem nenarazite, me se vyskytl pouze pri linkovani Qt knihoven.

Take jsem mel problem s upgradem na 3.0, upgrade sel provest pouze pres
internet pomoci nejakeho instaleru, ktery se neumel pripojit pres proxy. Ale
toto uz je starsi informace, mozna ze se to nejak vyresilo.

		Martin