Ktery emulator prostredi Windows doporucite?

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Duben 11 07:01:51 CEST 2002

On Čt, 2002-04-11 at 01:31, Milos Cihak - CTECH wrote:
> -Kazdopadne takovy autocad je ve win4lin snad vykonejsi nez primo ve win98
> -vykonejsi a asi i stabilnejsi se mi zda win4lin - ty win98 jsou na tom
> neuveritelne stabilni asi je to tou linuxovou spravou pameti skoda ze mi
> nefrci ten full screen mode a to openGL.

Zdravim,

pouzivam Win4Lin 3.0. OpenGL jsem nezkousel, ale fulscreen mode jede v
pohode. Hodne dlouho mi to neslo rozbehat a tak jsem patral proc.

Pouzivam RH 7.2 a tam je potreba spoustet Win4Lin pro beh ve fulscreen
pomoci

fwin -auth

mozna, ze Vam to pomuze.

S pozdravem,