Olympus Camedia C1ZOOM

AB daemon2 na email.cz
Čtvrtek Duben 11 10:06:37 CEST 2002

> Nevim jak u Olympusu (nebo Olympu? Jak se spravne sklonuje nazev, ktery
> neni pojmenovanim one recke hory?), ale u HP se v menu pristroje voli mezi
> dvema rezimy USB. Jeden je usb-storage (ktery stejne v linuxu nejede ;),
> druhy je nejaky blee, ktery zas by mel umet gphoto2, ale nezkousel jsem
> to.

Olympus se tvari vzdycky jako USB-storage. Nektere modely se sice daji
takovym dost krkolomnym postupem prepnout do nejakeho PC modu, ze se potom
da fotak ovladat z PC, ale nevim nakolik tento mod spolupracuje s gphoto.
Mel jsem C200Zoom a s tim nebyl problem, jako usb storage se nechal vpohode
pripojit.
Ted mam C4040Zoom, ale pod linuxem jsem ho zatim nezkousel pripojit, kdyztak
o vikendu zkusim a dam vedet.
Preji prijemny den :-))
--
AB