Olympus Camedia C1ZOOM

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Duben 21 19:46:40 CEST 2002

On Fri, Apr 19, 2002 at 06:31:54AM +0200, David Trcka wrote:

> Skutecne? Muzete mi popsat vasi distribuci? Ja jsem totiz HP715 pod RH72
> nerozchodil, na scsi sice je videt jako usb-storage zarizeni, ale nejde
> namoutit, hodi to I/O Error (je to v archivu konference asi 14 dnu zpet)

Takze jsem vas ponekud mystifikoval. Mam HP 918, nikoliv 715. Zkousel
jsem tedy HP918 a HP618. Stacilo prehodit nastaveni ve fotoaparatu z
"USB digital device" na "USB data storage" a pak uz jenom namountovat
pomoci "mount /dev/sda1 /mnt/fotak".

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz