Je na vytacene lince potreba k fetchmail i sendmail soucasne? - NOVICE

Martin Vidner mvidner na suse.cz
Čtvrtek Duben 11 13:48:12 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Martin [ISO-8859-1] Kamín wrote:

> Dobry den vsem,
> asi trivialni, ale nejak se v tom placam... Chci si z vice uctu (pop3
> servery) stahovat postu k sobe do lokalniho systemu a zpracovane
> (odpovedi, forwardy) odesilat zpet do internetu na smtp servery. Nasel
> jsem si aplikaci fetchmail, ktera by to pro me mohla delat. Ovsem podle
> manualu to umi jen smerem ke mne. Na smer VEN musim pouzit sendmail
> nebo
> podobny nastroj. Jak jej nastavit, aby odchozi maily daval do fronty a
> odeslal najednou, az budu pripojeny?

viz ruzna nastaveni v /etc/rc.config.d/sendmail.rc.config

> [...]
> from kamin na localhost with id g39JZc613086
> ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> martinkamin na quick.cz    (reason: 553 desktop.zulu.cz does not exist)
>    ----- Transcript of session follows -----
> ... while talking to smtp-in.quick.cz.:
> <<< 553 desktop.zulu.cz does not exist
> 501 5.6.0 martinkamin na quick.cz... Data format error
>
> Je tedy chyba v tom, ze me (vymyslene) lokalni domenove jmeno
> neexistuje?
> Jak to obejit, aby se tam objevila adresa me internetove postovni

FROM_HEADER v /etc/rc.config a /etc/mail/genericstable.
Nezapomente spustit SuSEconfig.

V SuSE 8.0 se toto vsechno da nastavit v Yastu.

--
Martin Vidner, developer
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: mvidner na suse.cz