prechod INN 2.2.3 --> 2.3.2

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Duben 11 13:58:17 CEST 2002

Zdenek Pizl <z.p na linux-cd.cz> wrote:
> Subject:        prechod INN 2.2.3 --> 2.3.2

Hlavni problem je v tom, ze INN 2 zavedl alternativni zpusoby ukladani
prispevku, ale jeste mel kompatibilni rezim kdy se k prispevkum dalo
pristupovat jako u predchozich verzi. V INN 2.3 lze sice nadale ukladat
prispevky do adresaroveho stromu, ale uz lze pouzivat jenom novou
pristupovou metodu (storage manager). Diky tomu je prechod z INN 1.x na
2.2 podstatne snazsi nez z INN 2.2 na 2.3 (ja jsem kvuli tomu musel
kompletne prepsat newsovou gateway, takze jsem s tim s prestavkami
stravil 6 tydnu - ale to asi neni Vas pripad).

> Hodlam upgradovat news-server na zminenou verzi. Protoze
> nehodlam ztratit tech x tisic prispevku, ktere vygenerovali
> interni uzivatele, zkusil jsem si to nasimulovat. A dostal
> jsem se do stavu, ze to proste nebezi ;o)
>
> kdyz chci pregenerovat history, tak mi to logy zaplni
> hlaskami typu:
>
> "makehistory[5215]: tradspool: can't determine class:
@0500000000090000009D00000000000000000@"

Bohuzel uz si presne nepamatuji, jak jsem to delal, ale tusim, ze bylo
potreba pridat do /etc/news/storage.conf radky

method tradspool {
       class: 1
       newsgroups: *
}

a pak provest prikazy pro upgrade souboru history z /usr/doc/inn-2.3.2/NEWS
(zazalohujte si puvodni history*). Pokud berete vetsi objem newsu, asi by
bylo rozumne zvazit budouci pouziti jine ulozne metody a nekde si precist,
jak udelat, aby nove clanky uz byly ukladany jinou metodou. Ja mam na
serveru pouze cz.* a sk.*, takze s tradspool vystacim.

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229