prechod INN 2.2.3 --> 2.3.2

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Duben 11 14:25:47 CEST 2002

Dne čt 11. duben 2002 13:58 Petr Kolar napsal(a):

> Hlavni problem je v tom, ze INN 2 zavedl alternativni
> zpusoby ukladani prispevku, ale jeste mel kompatibilni
> rezim kdy se k prispevkum dalo pristupovat jako u
> predchozich verzi. V INN 2.3 lze sice nadale ukladat
> prispevky do adresaroveho stromu, ale uz lze pouzivat
> jenom novou pristupovou metodu (storage manager). Diky
> tomu je prechod z INN 1.x na 2.2 podstatne snazsi nez z
> INN 2.2 na 2.3 (ja jsem kvuli tomu musel kompletne
> prepsat newsovou gateway, takze jsem s tim s prestavkami
> stravil 6 tydnu - ale to asi neni Vas pripad).

no to by me asi nepochvalili, myslim tech 6 tydnu :) Jak
rikam, upgrade je z 2.2.3 na 2.3.2, takze s INN 1.x bych
nemel mit nic do cineni.

> @0500000000090000009D00000000000000000@"
>
> Bohuzel uz si presne nepamatuji, jak jsem to delal, ale
> tusim, ze bylo potreba pridat do /etc/news/storage.conf
> radky
>
> method tradspool {
>        class: 1
>        newsgroups: *
> }

jo, tohle jsem tam mel, ale nejsem si jisty, jestli a jak
jsem to pregeneroval ... Zkusim to znovu.

Nakonec jsem se dostal do stavu, kdy byly videt v mozille
prispevky, ale misto jejich tela se zobrazovala hlaska, ze
prispevek nelze zobrazit, asi expiroval :(

> a pak provest prikazy pro upgrade souboru history z
> /usr/doc/inn-2.3.2/NEWS (zazalohujte si puvodni
> history*). Pokud berete vetsi objem newsu, asi by bylo

je to pro interni potrebu plus planujeme odebirat nektere
dalsi grupy ... Kazdopadne si myslim ze tradspool by mel
stacit.

		Diky za odpoved,
					z.p.