quota - jak nastavit?

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Čtvrtek Duben 11 22:36:45 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 09:53:55PM +0200, Tomas Vida wrote:
> DD,
> potrebuji omezit velikosti diskoveho prostoru pro jednotlive uzivatele.
> (napr. i mailu, aby mi nepreplnovali disk, kdyz si nevyzvedavaji postu).
> Uz mi nekdo poradil, ze na to mam pouzit quotu. Dival jsem se na man
> quota, ale nejak z toho nejsem chytry. Muzete mi prosim nekdo poradit
> (poslat postup), jak to nastaveni mam provest? Nevim si s tim rady.

Zkuste /usr/doc/HOWTO/mini/Quota. Mozna to budete mit trochu jinde, v
nejhorsim se podivejte po Internetu po quota minihowto.
Ve strucnosti to znamena mit jadro s podporou quot, provest uvodni
nastaveni (vytvoreni souboru pro kvoty), namountovat prislusne souborove
systemy s prislusnymi parametry a oeditovat quoty pro uzivatele a
skupiny.

--
Michal Kašpar