VMware

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 23:11:40 CEST 2002

Zkuste se podívat na hardware settings (wokno+pause/break), jestli jsou COMy
nainstalované a jestli u nich nejsou žluté vykřičníky. Přesně takhle jsem to
u WinXP měl kdysi já. Musel jsem přidat ve vmware do příslušných nabídek
podporu COMů, zapnout Win, odebrat všechny COMy, restartovat a už se
nadetekovaly správně. Chce si to s nima pohrát. Občas se taky děje to, že
pokud je pod linuxem modul busy, pod VMware nefunguje.

Jinak třeba grafický driver taky nelze změnit, je tam pouze ten z VMware
Tools. Některé drivery jedou na default a Win je nedokáže změnit > napíš,
není hardware nebo nelze změnit ovladač - přesně si nevzpomínám. Nicméně
pokud to jede na ten default, nevadí to. Hlavní je mít zapnutý interface na
kterém HW má běžet (USB, COMy, ...).

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

Podařilo se Vám rozjet vmware-mount.pl ? Mě ne :-((

> Zdravim vespolek!
>
> Dostal jsem se k problemu nastaveni docela banalni veci: Ve VMware v
settings
> mam nastaveni v configurator editoru serial ports COM1: Device. Pritom
nejsem
> schopen na tomto COM1 pri spusteni control panelu v W-XP bezicich na
VMware