Vyreseno: ZIP IDE - hlaska bad superblock

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Duben 12 07:56:07 CEST 2002

Tak jsem zmenil v fstab zarizeni z /dev/hdd4 na /dev/hdd
a uz to jede. ZIP jsem nechal nastavenou jako Sec. Slave Disk,
 v uvodnim okne BIOSu mi to ukazuje jako ZIP-100, Mode-0.

Soubory a adresare jsou videt, ale misto cestiny tam mam vetsinou otaznik.
Ten obsah ZIP byl delan ve WINNT4.0, linux je SuSE 7.2,
prohlizel jsem to v konqueroru.

V cem je problem ?

Pokousel jsem se to prenastavit ve vlastnostech konqueroru
- pouzita znakova sada zmenena na iso 8859-2 a po ulozeni a restartu
konquerora jsem tam mel zase otazniky a nastaveni zustalo stejne jako driv -
tj. iso 8859-1.

Nevi nekdo jak na to ?
Diky vsem.

---