Vyreseno: ZIP IDE - hlaska bad superblock

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Duben 12 08:53:43 CEST 2002

On Pá, 2002-04-12 at 07:56, Jaroslav Marek wrote:
> Tak jsem zmenil v fstab zarizeni z /dev/hdd4 na /dev/hdd
> a uz to jede. ZIP jsem nechal nastavenou jako Sec. Slave Disk,
>  v uvodnim okne BIOSu mi to ukazuje jako ZIP-100, Mode-0.

Tento problem jsem videl na zipkach formatovanych prostredky windows.
Zkuste co vam ukaze
fdisk -l /dev/hdd
sveho casu to ukazovalo silene smeti. Pokud se ale vytvori partisna i
format (ve win se dela oboji najednou) pomoci iomega tools nebo na
linuxu, da se to potom montovat pres /dev/hdd4 (default iomega tools,
nebo misto 4 zadat to co si clovek v linuxu vybere)

> Soubory a adresare jsou videt, ale misto cestiny tam mam vetsinou otaznik.
> Ten obsah ZIP byl delan ve WINNT4.0, linux je SuSE 7.2,
> prohlizel jsem to v konqueroru.
>
> V cem je problem ?
Mozna bude jeste potreba zadat nejake parametry pri montovani (codepage,
vice viz archiv nebo man mount)

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>