HP Deskjet 720c a ovladace pro Win pod sambou

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Duben 12 08:01:48 CEST 2002

> pak
>
> Ty ovladace mam stahnute, ale ja chtel, aby se mi potrebne soubory
> nakopirovali
> do prislusneho podadresare pod print$ (tj. v pripade WinNT4 do W32X86).
>
> Toto fungovalo, pokud mam tiskarnu, ktera ma inf soubory - napr. LJ1200.
> Zde jsem se prihlasil z WinNT jako root (tedy s  pravem zapisu do print$)
> kliknul jsem na tiskarnu
> vybehl dialog pro volbu typu a ovladace
> zvolil jsem patricny ovladac z CD (diskety)
> V ramci teto instalace se mi
> prislusne soubory nakopirovali do podadresare W32X86.
> [...]

Dalsi poznatek - tiskarna tiskne pouze pokud se na Sambu prihlasim jako
root - resp. jako nekdo, kdo je ve write listu v [print$]

Moooooc Vas prosim o pomoc ...

Neslo by treba nejak vytvorit pro tuto tiskarnu (HP DJ 720c na WinNT4.0) ten
proklaty inf soubor ???
Umel by to nekdo z Vas ?

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.