HP Deskjet 720c a ovladace pro Win pod sambou

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Duben 5 11:59:40 CEST 2002

> Dne pá 5. duben 2002 10:43 jste napsal(a):
> Nezkousel jste se spustit primo z diskety *.exe( install, setup) soubor a
pak
> to teprve nastavovat jako sdilenou, sitovou tiskarnu?
> Druha moznost: sehnat ovladace na inetu napr. googlem,
> http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj720c_swen.html

Ty ovladace mam stahnute, ale ja chtel, aby se mi potrebne soubory
nakopirovali
do prislusneho podadresare pod print$ (tj. v pripade WinNT4 do W32X86).

Toto fungovalo, pokud mam tiskarnu, ktera ma inf soubory - napr. LJ1200.
Zde jsem se prihlasil z WinNT jako root (tedy s  pravem zapisu do print$)
kliknul jsem na tiskarnu
vybehl dialog pro volbu typu a ovladace
zvolil jsem patricny ovladac z CD (diskety)
V ramci teto instalace se mi
prislusne soubory nakopirovali do podadresare W32X86.
Kdyz jsem potom instalovat tiskarnu na dalsi stanici
- bylo to v pohode, nezeptal se na nic a vse potrebne hned nainstaloval.

U te DJ 720 jsem to samozrejme zkousel i tak, ze jsem ji nainstaloval jako
lokalni
pomoci toho setupu z HP (3 diskety) a pote pri klepnuti na ikonu tiskarny na
sambe
postupoval takto:
objevil se standartni Win dialog na pridani tiskarny
a jelikoz DJ 720c neni implicitne zakomponovana v NT4.0
zvolil jsem DJ 650c nebo neco podobneho.
Po instalaci jsem si zmenil driver na 720c.
A ted to nejdivnejsi - v adresari W32X86 se mi zadne soubory neobjevili !!!
Presto kdyz jsem presel na jiny workstation a klepnul na samba tiskarnu
delalo to, jako ze je vse OK - tj. nechtel ovladac a nejak se nainstaloval.
Jsem ponekud nervozni z toho, kde se tedy berou ty ovladace ? Nemate tuseni
?
Tiskarna zda se nejak tiskne, ale kde se vzali ty ovladace ??

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.