prohozeni eth0 a eth1

Andrej Moravčík moravcik na pal-inalfa.sk
Pátek Duben 12 10:19:28 CEST 2002

12 Apr 2002 Petr Stehlik napisal:

> [...]

Myslim ze RH detekuje sietovky a priraduje im oznacenie eth0, eth1 v
poradi 'z hora' t.j. od PCI slotu c.1. Mozno by ste ich mohli 'prehodit'
aj zmenou v /etc/modules.conf, prehodit aliasy k modulom. To plati iba ak
su to rozne sietovky, cize pouzivaju rozne moduly.

Pekny den
--
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., Vrable