prohozeni eth0 a eth1

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 12 11:35:52 CEST 2002

Necht karta A je ta, kterou zna DHCP server a na ni tedy pobezi vnejsi
sit, karta B je ta druha. Prirazeni (A,B) <-> (eth0,eth1) lze ovlivnit
fyzickym prohozenim karet, nebo mozna nejak v modules.conf, ale pokud
nemate nejake filozoficke duvody, ktere vam zabranuji mit to prirazene
tak, jak to vyslo, tak neni duvod to menit. Kazdopadne by se to prirazeni
nemelo nahodne menit.

Vas problem bude asi v tom, jak se jake eth? nakonfiguruje (tedy
napr. pokud je eth0 karta A, tak se nakonfiguruje pres DHCP, a eth1 bude
192.168.0.1). To uz by melo jit v RH snadno zaridit (hledejte v
/etc/sysconfig, nebo si to necim naklikejte).

-- Honza Houstek