chyba v LILO ?

Honza Hon jan.hon na hon.cz
Pátek Duben 12 10:26:17 CEST 2002

Dne pá 12. duben 2002 10:03 jste napsal(a):

> Stačí vytvořit co nejmenší bootovací FAT partition (~5MB) a pak můžete
> mít zbytek Winů kde jen chcete. Problém však může nastat v případě, kdy
> se snažíte provozovat hru typu NHL 2000, která při spuštění natvrdo
> vyžaduje asi 30MB na disku C. Což by byla vaše 5MB partition :-(

A jak je pak nabutuju? Bude resit podobnou vec. Potrebuju mit soucansne W2K
CZ a W98 DE a hlavne Linux. Nezkoumal jsem ale jeste jak to bootovat.
Jeste by me zajimalo jak doinstalovat W98 DE kdyz uz mam W2K a Linux, butuje
se to z W2K pres Grub do RedHatu. Mel jsem za to ze kdykoliv instaluju
nejake Winy tak si prepisou BMR a nastavi si partition na ktere jsou na
activni.

honza
--
(:c) honza hon  <honzahon(at)centrum.cz>