chyba v LILO ?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Duben 12 10:45:58 CEST 2002

On Fri, 2002-04-12 at 10:26, Honza Hon wrote:

> A jak je pak nabutuju?

normalne. Grub se spusti, ten mi potom jeste spousti WinXP start nabidku
a pak uz si vyberu co chci.

> Bude resit podobnou vec. Potrebuju mit soucansne W2K
> CZ a W98 DE a hlavne Linux. Nezkoumal jsem ale jeste jak to bootovat.

no sak to tak mejte, jen linux prehodte s w98.

> Jeste by me zajimalo jak doinstalovat W98 DE kdyz uz mam W2K a Linux, butuje
> se to z W2K pres Grub do RedHatu. Mel jsem za to ze kdykoliv instaluju
> nejake Winy tak si prepisou BMR a nastavi si partition na ktere jsou na
> activni.

Ano, tak nejak to je. Je potom potreba rescue disketa/CDcko a po
nabootovani napsat neco jako

mount /dev/sda3 /mnt
chroot /mnt
grub-install

Je to ale bez zaruky, nemam s tim moc zkusenosti, i kdyz jsem to minuly
patek resil nekolik hodin (stejna situace - do/pre-instalovaval jsem
w98).

Petr