restart v KDE, LTSP project

Andrej Moravčík moravcik na pal-inalfa.sk
Pátek Duben 12 11:21:50 CEST 2002

Fri, 12 Apr 2002 Lubos Lunak napisal:

>  Mozna zkusit se podivat na Nastaveni -> System -> Spravce prihlaseni a tam
> zalozka Relace .

V GNOME je moznost nastavit prikaz ktory sa vykona pri kliknuti na
shutdown, reboot ... Je to v gdmconfig - nastaveni spravcu displeja, pod
urovnou 'system'. Dat tam nieco ako zaslanie info mailu rootovi by mohlo
byt celkom uzitocne. Mozno take nieco ide aj v KDE, neviem, nepouzivam.

Alebo skuste iba premenovat binarku shutdown ;-)

--
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., Vrable