restart v KDE, LTSP project

Pátek Duben 12 11:47:56 CEST 2002

On Fri, Apr 12, 2002 at 10:48:28AM +0200, aims wrote:
> Dobry den,
cau

> mam takovy problem. Po docela komplikovanem nastavovani se mi podarilo
> zprovoznit bezdiskove stanice pres LTSP (doporucuji, je to vyborne -
> www.ltsp.org),
Je ale mne sa niektore detaily nepacia tak to robim trocha po svojom, ale
kopa ich skriptov je dobre pouzitelna.

> ale z jednotlivych stanic uzivatele mohou v KDE restartovat
> pocitac tzn. server.
Jasne.

Edituj subor /etc/kde/kdm/kdmrc a konkretne parameter AllowShutdown. Daj mu
hodnotu bud None alebo Root, None je asi lepsie.

> Dekuji
> Michal Strnad
> PS: SUSE LINUX 7.3
Ja mam RH72 ale snad to bude takisto.

Bye,

  funny thats the third time since ive been on IRC today that i seen the word
                 "slave" and "microsoft" in the same sentence