chyba v LILO ?

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Pátek Duben 12 12:07:10 CEST 2002

> (resp. iny Win9x).
>
> Pane boze tady je to nekdy horsi nez v parlamentu.

Vyslovil som iba svoj nazor, co som naznacil slovami "nemyslim si" a nie
"urcite to nechodi". A v parlamente nastastie nie sme:)

> Myslite si to - na zaklade ceho ? Vam uz snad nekdy takova
> kombinace nechodila ?
> Nebo je informace z agentury JPP (jedna pani povidala) ?

Presne tak, mne tato kombinacia nechodila. Skusal som nainstalovat
Win98 a Win95 na dva primarne disky. Nepamatam sa uz podrobnosti,
len tolko, ze to boli dva primarne disky na hda.
Prave mi dosiel prispevok od p. Klimovica a uz viem preco mi to neslo:
"Pokud date na prvni primarni FAT a pak nainstalujete Win do
druhe primarni tak, aby si nedaly sve systemove soubory na tu prvni,
tak to nepujde."

Presvedcil ste ma, dakujem.

S pozdravom

_daRK