chyba v LILO ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Duben 15 08:37:49 CEST 2002

> 	Myslite - napadl jsem Vas argument, ze vsechny PRIMARNI PARTITIONS jsou
> si rovnocene... - tento vyrok povazuji za nespravny - alespon z pohledu
> MS DOSu...

Dobra - upresnuji svoje tvreni na "vsechny primarni partisny na prvnim disku jsou si
rovnocenne" - z pohledu MSDOSu a Win9x.

Cituji vasi namitku :
".. jak byste napr. chtel nabootovat z DOSu nainstalovanem na disk D: (coz je bud 1.
partition v extended na primarnim disku ..."

Tohle uz NENI primarni partisna, nemyslite ?!?

Pokud zminene tvrzeni povazujete za nespravne, asi s tim tezko neco udelam
(slibovany vypis jsem zapomnel doma, takze az zitra).

Ale uz z principu logiky mi neni jasne jak mi chcete dokazat ze neco nejde, kdyz to
bezne pouzivam :)

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s