chyba v LILO

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Duben 12 12:18:46 CEST 2002

On Fri, 12 Apr 2002, Marian Cavojsky wrote:

> MSDOS a Win9X musia byt na prvej znamej primarnej particii.

Presne.

> do particie WinXP, tak ju aspon nastavit ako HIDDEN. Nie som si isty ci
> to zvladne lilo, nikdy som ho k tomu nenutil. Ine BootManagery, ktore
> vychadzali z DOS-u, hidnuju automaticky, inak by to neboli schopne
> spustit.

Tak, ta WinXP particia musi byt HIDDEN, aby sa Win98 rozbehli. Len dodam
ze najnovsie LILO (22.1 a vyssie) to zvladne, pricom pravidla co a ako sa
ma skryvat sa daju pekne definovat (vid doc k lilu). Jeho standardne
nastavenie asi nerozozna WinXP filesystem tak ho neschova, preto to nejde
out-of-the-box.

--
jozef  :-)