chyba v LILO ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Duben 12 13:51:29 CEST 2002

> Skoro.
> MSDOS a Win9X musia byt na prvej znamej primarnej particii.

Co tim presne myslite ? Co kdyz budu mit na prvni zname partisne (tj. s FATkou) jen
naformatovano a vubec tam nebude system ?

S sikovnym bootmanagerem pak muzu bootovat z tech dalsich a ta prvni se jich vubec
nebude tykat.

> U vas je to v poriadku (mal som to aj ja tak, ked som mal Win). Povodny
> pisatel ma problem v tom, ze pred Win98 je particia WinXP, tieto dve
> particie bude musiet prehodit, alebo ak nepotrebuje pristupovat z Win98
> do particie WinXP, tak ju aspon nastavit ako HIDDEN. Nie som si isty ci
> to zvladne lilo, nikdy som ho k tomu nenutil. Ine BootManagery, ktore
> vychadzali z DOS-u, hidnuju automaticky, inak by to neboli schopne
> spustit.

V prikladu ktery jsem popisoval jsou jen jedny Wokna, ale na svych stanicich (v praci i
doma) mam dvoje. V praci pro jistotu abych mohl nahodit system i kdyz se mi to zhrouti
a nemam cas to preinstalovat, doma mam stare Win95 uz shnile a jsou jen na
testovani, druhe Win98 si udrzuju pokud mozno "ciste" a ten DOS tam mam kvuli
starym hram, ktere nekdy pod Wokny nechteji bezet (i kdyz jsem ho uz dlouho
nepoustel). Linux zamerne vynechavam, protoze mu staci byt v extended a teto debaty
o primarnich partisnach se to nijak netyka.

Jen jeste podotykam, ze veskere zkusenosti o partisnach mam s DOSem a  Wokny
<=W98 a netykaji se W2k a WXP, se kterymy jsem zatim (nastesti) nemel tu cest
spolupracovat.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s