chyba v LILO ?

Pátek Duben 12 13:41:04 CEST 2002

Miroslav BENES wrote:

> Placate dohromady hrusky s jablkama.

	??? Bavime se porad o primarnich partitions nebo ne?

> Pokud je na druhem disku, pak se beznymi prostredky nabootovat neda. Pomoct muze
> napr. tato sekvence v lilo.conf :
>
> disk=/dev/hdb bios=0x80
> disk=/dev/hda bios=0x81

	A k cemu mi to bude, kdyz se sice nacte zavadec z 0x81, ale tento
zavadec hloupe pristupuje pouze na 0x80 a zadne 0x81 ho nezajima... -
zkousel jsten ekdy bootovat MS DOS z jineho nez /dev/hda disku? Pokud
ano, reseni by mne opravdu zajimalo - myslim SW, ne na urovni HW kdy se
nejak 'inteligentne' premapuje /dev/hdX na /dev/hda (tedy 0x80 v podani
BIOSovych sluzeb)

> Ale nechapu, kam tim mirite. Zatim vsechno se tocilo okolo partisen na _jedinem_
> disku, na moznosti provozovat dvoje okna na _jednom_ disku, na tom, jestli musi byt
> partisna s Wokny na _jedinem_ disku jako prvni apod.
>
> Takze tenhle ulet je kapanek mimo, nemyslite ?

	Myslite - napadl jsem Vas argument, ze vsechny PRIMARNI PARTITIONS jsou
si rovnocene... - tento vyrok povazuji za nespravny - alespon z pohledu
MS DOSu...