BBEdit

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Ptek Duben 12 17:34:06 CEST 2002

On Pá, 2002-04-12 at 16:17, Hana Skoumalova wrote:
> Dobrý den,
>
> neznáte někdo prosím vás unixový/linuxový editor podobný editoru BBEdit
> pro Maca? Jeden můj kolega po něčem takovém velmi silně touží. Bohužel
> vám nedokážu přesně popsat, čím se tenhle zázrak vyznačuje, ale podle
> jeho líčení bych řekla, že je to editor, který umi "všechno" (jako třeba
> emacs :-), ale na všechno má menu a je uživatelsky velmi přítulný.
> Funkce, po které kolega nejvíc touží je prohledávání několika souborů
> (bez otevření) a zobrazení nalezených výrazů i s kontextem. (Ano, říkala
> [...]

Nevim, zda je vhodne doporucit neco, co pouzivam zatim kratce.
Ale za pokus by to mozna stalo - jEdit. Jedina nevyhoda je,
ze je v Jave => na slabsich masinach neni pohodlny (pomaly). Pokud
by to nevadilo, tak hledejte na www.jedit.org, zrovna vysla
nova verze - 4. Je tam rovnou i pro Maca. Ma spoustu pluginu
na nejruznejsi veci. Ja s nim v praxi na Linuxu edituji Javi prg,
spoustim make a ty programy ... Dale edituji xml a to
i na Windows.
Menu tam ma skoro na vsechno, vcetne veskerych barvicek
a uplne vsech klavesovych zkratek :)

ivo

Dal informace o konferenci Linux