Server Redhat 7.2 & Samba & ACLs, jako nahrada serveru windows ?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pátek Duben 12 16:09:59 CEST 2002

Ahoj,
potřeboval bych zprovoznit jeden server s RedHat 7.2,
Samba jako PDC, ale aby podporovala ACLs.
Tedy přístupová práva na úrovni souborů,
podobně jako u Win NT/2000 na NTFS, prostě úplná náhrada
souborového serveru Win.
Našel jsem u samby nástroj smbcacls (?), kterým se má dát
nastavit práva uživatelů na smb serveru, ale není mi
z popisu jasné, zda ten server nemusí být opravdu
Win NT s NTFS, tedy jestli to podporuje i samba jako
taková. Je k tomu ještě něco třeba, když budou sdílené
soubory samby na svazku ext3? Nebo je nutný jiný fs?
Ještě nějaký patch na jádro? Máte s tím někdo
praktické zkušenosti?
(archiv konference jsem prohledal, ale jednoznačné odpovědi
na otázky nenašel)
Díky.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail