chyba v LILO ?

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Pátek Duben 12 18:00:58 CEST 2002

Honza Hon wrote:

> A jak je pak nabutuju? Bude resit podobnou vec. Potrebuju mit soucansne
> W2K CZ a W98 DE a hlavne Linux. Nezkoumal jsem ale jeste jak to bootovat.
> Jeste by me zajimalo jak doinstalovat W98 DE kdyz uz mam W2K a Linux,
> butuje se to z W2K pres Grub do RedHatu. Mel jsem za to ze kdykoliv
> instaluju nejake Winy tak si prepisou BMR a nastavi si partition na ktere
> jsou na activni.
>
> honza

ja to resil takhle, na /dev/hda1 jsem mel win2k, na /dev/hda2 win98 a na
/dev/<dale> linux: v lilo.conf jsem nezadal, ze chci do windows bootovat z
konkretni partition, ale zadal jsem jen:

image=<linux>
other=/dev/hda
  label = win

bez udani cisla partition, lilo sice zarvalo a varovalo, ale proslo to a po
restartu jsem mel 2 polozky v nabidce, po vybrani "win" se mi objevila
dalsi nabidka (ta puvodni pro win2k a win98, ktera je na /dev/hda) a tam
jsem si teprve vybral urcite windowsy

marek